onsdag 8. juni 2016

sommer,sol og strikke kluter!

Sommer sol og strikke kluter!
Nå er det lenge siden jeg har lagt ut noe her,
så det er vel på HØYTID jeg får oppdatert dere 😊
Sommer og sol for meg er klute strikk 😍
Jeg elsker mønstrene til Bitta Mikkelborg.
Sakte men sikkert prøver jeg å strikke meg igjennom klute boken hennes 😏

Her har jeg strikket i bomull soft fra Nille,
jeg elsker disse fargene 💖
Skikkelig sommerfarger,
og de er så perfekte i mitt hjem.
Fikk strikket meg en restegarn klut,
av restene også.
Et babymat glass+
litt bling bling (fås kjøpt på nille)
=et lite glass til å ha sminkekoster etc i på badet.


Nå skal jeg bli flinkere til å oppdatere bloggen min fram over...
HÅPER jeg!!!
Besøk meg gjerne på Instagram
tanjashobbypassion,
jeg er flinkere til å legge ut mine prosjekter der😏


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar