tirsdag 16. april 2013

2 rosa Dorthe Skappel gensere!

Jeg har strikket to barne Dorthe Skappel gensere.
Siden jeg synes sammen sying er veldig KJEDELIG,
ble de strikket på fri fantasi og min egen oppskrift laget underveis.
Her finner du min oppskrift i str 3 år og 6 år
For det meste er mine små prinsesser to gode venner <3
Lillemor var siste mann til å få genser,
hun kunne ikke få den fort nok.
Hun ble veldig fornøyd med genseren sin :)
Da har alle jentene mine fått hver sin Dorthe genser,
her kan du se Dorthe genser i str S som jeg strikket til tenårings datteren min :)
Nå er det niesene mine som skal få seg en Dorthe genser,
har en lik denne på pinnen nå i str 4 år (se den her),
men kjenner jeg må ha en liten pause fra dette garnet etter den...
Ønsker alle en fin, fin dag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar