tirsdag 21. mai 2013

Lilla Oslo anorakken!

Jeg har strikket enda en Oslo anorakken,
oppskrift finner du her.
Jeg har brukt Frogner kit,
her kan du finne oversikt over kitsene.
Jeg har strikket en før i et annet kit,
her kan du se den.
Jeg storkoset meg når jeg strikket den,
garnet er jo så utrolig lekkert å strikke i.
Blir nok ikke siste gang jeg strikker denne.
Mannen min ønsker seg den,
finnes det oppskrift i L??
Får lete litt etter oppskrift i L,
evt prøve meg fram...
Min eldste datter ønsker seg den i str S,
tror jeg har sett oppskrift inne på Strikkesiden (facebook),
så jeg må inn dit å titte litt :)
 
 
Mi mellomste datter fikk denne til bursdagen sin,
måtte prøve den på med en gang <3 
Hun ville ha den på om natten også,
men fikk dessverre ikke lov.
Jeg ble veldig fornøyd med den,
nydelige farger og mykt garn :)
 
 
Ønsker alle en fin dag <3
 
 

8 kommentarer:

  1. Så produktiv du er Tanja. Du strikker jo som bare det:) Kjempeflink altså. Klem fra Karina (som bodde sammen med Kristin og Laila)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Karina ! Ja her går strikkepinnene/heklekroken i et koselig med håndarbeid :)Klem fra Tanja

      Slett
  2. Kjempefin :) Står egentlig på lista mi også, må bare finne en å strikke den til ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Du får strikke den til deg selv ;)

      Slett
  3. Kjempelekker ble denne. Du er flink med pinnene du.
    Klemz

    SvarSlett
  4. Nydelig genser i nydelige farger. Har sett litt på Osloanorakken og vurderte alternativ garn siden Pickles sitt blir dyre gensere. Hm, kanskje det er verdt det? Likte veldig godt ditt valg av kit. Har selv forelsket meg i et par andre kit også, thihi.

    Fin dag til deg!
    Eli Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) Jeg er VELDIG fornøyd med kitene jeg har valgt, både fargene og garnet er verdt pengene. En dyr genser til jentene skader ikke, blir noen billig gensere også ;) Har også sjekket ut billig garn til å strikke Osloanorakken av, så med tid og stund blir det flere Osloanorakker både i orginal garn og billigere garn :) Ha en fin dag du også! Hilsen Tanja

      Slett