lørdag 7. juli 2012

Gult er Kult, og Barbie er veldig kul


Til Påske strikket jeg noen barbie kjoler,
et skjørt og en topp + accessoirer.

Da er Barbie klar for Påske fest :)


Denne kjolen ble jeg inspirert av Bell

(Beauty and the Beast ) sin kjole...

Jeg har brukt dette mønsteret noen ganger når jeg har strikket

kjole (bare i forskjellige farger)
Denne gangen heklet jeg en hvit (blonde) kant nederst
for å få kjolen til å likne på Bell sin kjole.

Jeg har heklet denne kjolen i forskjellige lengder og farger.
Jeg synes mønsteret er veldig enkelt å følge,
og så er det en av yndlings kjolene til min mellomste datter
(pga pels kanten).

Det ble desverre ikke nok gult garn til en veske:(

Da skal jeg ta fram heklekroken og slappe av :)
 

 

 

 

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar