mandag 2. juli 2012

Hjemmelaget sklisokker!

Jeg har så glatt et gulv, og minste mor sklir ofte på gulvet :(
Kjøper en del sklisokker, men hva gjør man med strømpebukser/ sokker som ikke har det?
Det er egentlig ganske lett, man bruker bar Sock Stop.
Enkelt å ta på, bare finn fram et par sokker etc.
Her har jeg et par ull sokker, jeg har tatt sock-stopp på.
Jeg skrev min datters navn på dem.
Ikke alltid like lett å merke sokker, så her slår jeg to fluer i en smekk;)
Eller man kan tegne noe morsomt på dem.
Først tegner man på en gang. La det tørke i 1-2 timer før man tar på et nytt lag.
Så la dem ligge til tørk i ca 10-12 timer.
Kan vaskes på 40 grader, men skal ikke tørkes i tørketrommelen....
Ingen har nå like sokker som mine barn ;)
 

 

 

 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar