mandag 2. juli 2012

Noen kort jeg har lagt

Jeg elsker å holde på med scrapbooking, kort, album, pakker etc....
I det siste har det blitt lite av dette :(
blir laget mest til bursdager og brylluper. Her er noen kort jeg har laget :)
Jeg elsker å bruke vintage bilder, de er så nydelige <3
 
Blomster og bling bling er også noen av mine favoritter når jeg lager kort.
 
Her er et annet kort jeg har laget til ei nybakt mamma <3


 
Liker veldig godt den sepia fargen man kan lage med kaffe,
og da passer det å bruke sepia stempelpute:)
Denne pakken fulgte med kortet:
Festet på en liten engel :)
Et lite bryllupskort jeg har laget <3
Jeg synes disse to barna var så søte :)
Disse var de jeg fant i farten, men kommer nok flere etter som jeg lager <3


 

 

 

 

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar