tirsdag 3. juli 2012

Cupcakes bake uken :)

To helger på rad (i februar)baket jeg 80 cupcakes,
Den ene helgen var det slektstreff og
og helgen etter feiret vi eldste datteren min <3

SLEKTSTREFF:

 
Oreon cupcake, kremen ble ikke fast nok :(
Fant desverre ikke 1M tipen min, så kakene ble ikke så perfekte :(
 

Denne Sjokolade Cupcake med Espresso Buttercream Frosting brukte jeg
en 22tip, som jeg så klart ble veldig misfornøyd med...



Sjokolade- og peanøtt cupcake brukte jeg en 6B tip på,
ble ikke helt fornøyd med disse heller.

men gode ble dem med peanøttsmør i kremen :)



BURSDAGSHELGEN TIL EMILIE:


Til bursdagen baket jeg non stopp cupcake.

Har kjøpt meg et cupcake stativ på Jernia,
tror det var halv pris på det <3

med Hvit sjokolade frosting på, JIPPI jeg fikk til kremen :)
Jeg fant en 2D tipp hos traktøren på Ski storsenter,
som kan erstatte min 1M tip.

SØNDAG:


Til søndagen bakte jeg disse vanilje cupcakes med
sjokoladebiter i og Hvit sjokolade frosting på.

Denne Hvit sjokolade frosting har jeg ikke fått til før,
men endelig ble den perfekt <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar