fredag 13. juli 2012

Tenåringsrommet!

Da er prosjektet jeg har jobbet med (i hemmelighet) ferdig:)
Datteren min hadde ingen anelse ;)
Hun reiste til Hellas med ei venninne, og venninnens far.
Mor hadde planlagt å ordne rommet hennes i lang tid i forveien :)
I 14 dager har jeg prøvet å tenke som en fjortis ;)
Her kommer noen før bilder:





 Etter bilder:

Emilie har ikke noe stort rom,
så det er kjekkt med STOR seng i høyden :)
 Nytt sengetøy fikk Emilie, både til seg og gjestene sine :)
Pallesofa laget jeg til jenta mi,
Hun hadde ønsket seg sofa lenge :)
Her kan du lese mer om pallesofaen.
Her har jeg malet, heklet og limet for at Emilie skal
få oppbevaring til smykker og sminke:)
Jeg kjøpte henne smykkestativ(på nille),
til smykkene hennes
Emilie kjøpte en sofa til ringene sine i Hellas.
Jeg pyntet vinduskarmen hennes med noen skjell og steiner,
jeg fant da jeg ryddet rommet hennes:) 
Jeg malte en grønn kommode (hun fikk av naboene våre),
med tavlemaling.
Her kan du se før bilder
 Steinene kjøpte jeg på frøken flora i Vestby :)
 En hylle jeg også malte med tavlemaling :)
Vil du se før bilder ?
Titt bare her
 Kjøpte noen kroker til å henge over døren.
 Kurven har jeg heklet, les mer om den her.
De svarte glassene er malet med tavlemaling :)
Jeg måtte også kjøpe lyseblå sjokolade til henne <3
Dette er rommt til eldste jenta mi <3
Det var morsomt å pusse opp rommet,
men det morsomste var at hun ble så glad for det:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar