mandag 2. juli 2012

Vis meg ditt uterom!

Her er vårt uterom:)

Her sitter vi ofte ute å spiser og koser oss på sommeren..

På kvelden tenner vi lys, tar ned markisen og har det ganske lunt og koselig på ballkongen vår :)

Blomster potte kjøpt på frøken flora i Vestby, love it <3

Jeg er veldig glad i Stemorsblomster...

Krakk og stor lavendel i potte kjøpt på Plantasjen, Norges glass kjøpt på Sos gjenbruk.

Potetkasse, skilt og hjerter er kjøpt på Frøken flora i Vestby. Jeg er veldig fornøyd med denne potetkassen :)
Du finner oss i hagen eller på lekplassen i sommer....

Her sitter jeg mye med en cappuccino å strikker eller hekler,
mens jeg ser på jentene mine som leker på lekeplassen eller hopper på trampolinen i borettslaget :)
Jeg har veldig god oversikt over begge deler fra hagen min.

Jordbær hører så klart sommeren til <3

Mannen min fikk disse på en auksjon.
Han gravde dem ned i hagen og det ble veldig fint å koslig med lys til.

Mannen min har plantet bambus i hagen, det rasler så koslig i vinden..



Denne planten har jeg hatt i 2-3 år i blomsterbedet og plutselig blomstret den (i år).

Blomster fra mitt blomsterbed..



Hellene min man gravde ned, i et håp om at ikke barna skal tråkke på gresset hans (så mye).

Da vi flyttet inn i borettslaget (for 4 år siden) var ikke hagen ferdig enda,
så da de skulle plante hekk hadde jeg et ønske om en åpning ut mot lekeplassen.

Jentene min har også kanin ute i hagen.

Her er vårt uterom, ikke så stort men vi trives godt her :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar