fredag 21. september 2012

Høstfest inne i varmen!

Her om dagen skulle vi ha middagsgjester, 
og jeg fikk da lyst til å pynte huset/ bordet til høstfest ;)
Jeg gikk eg en tur og plukket litt løv, kongler og annet jeg fant ute.
Ellers så tok jeg det jeg hadde inne av høstpynt.
Et Norgesglass ble ei koselig lyslykt:)
Potetkassen fikk noen nøtter og kongler. 
Det fine gresskarett i keramikk som jeg kjøpte i Tyskland
for noen år siden,
elsker jeg å pynte med på Høsten <3 

Litt høstfarger i sofa kroken :)
Jeg plukket noe høstløv og litt bær som jeg puttet oppi et Norgesglass. 
Appelsiner i en vase ble veldig pent høstpynt :)
Hjertet mitt kom opp på vegen,
og fikk en plast "gren" med orange bær på

Vannflasken ble pyntet med blader og en kongle,
tipset fant jeg i Bolig Drøm bladet (konglen tilføyde jeg).

Da jeg skulle brette servietter brukte jeg billig servietter fra Rema 1000,
men de ble veldig pene med et bånd og tyttebær på.
Jeg brukte to servietter, som jeg brettet sammen.
Bordet ble pyntet med stoff løv og nøtter.
Jeg kjøpte noen planter med oransje bær på hos Frøken Flora i Vestby for en uke siden,
de ble veldig fine på bordet mitt <3
Vi hadde det veldig koselig, med god mat og koselig besøk<3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar