fredag 6. desember 2013

Pusser opp tenåringsrommet


Endelig fikk vi pusset opp tenåringsrommet.
I fjord sommer imens tenåringen vår var på ferie,
pusset jeg opp møbler, ommøblerte rommet og  gjorde det koselig inne hos henne.
Slik så rommet ut da.
I år ville hun pusse opp igjen,
og det trengtes VIRKELIG!!!
FØR:

Listene er noe jeg har hatt lyst til å ta male i alle rom,
nå har vi bestemt oss for å ta et og et rom omgangen jippi.
 
Kunsten etter småsøstrene,
er kanskje ikke noe ei tenåring ønsker å ha på veggen :)
Sminke er gøy å leke med hehe:)

ETTER:

Muskatnøtt og eggeskall hvit på vegger og lister.
Tenårings jenta vår fikk velge farger selv.
Jeg fant et bilde på ei interiør side på facebook, og det likte datteren min ,
så da gikk vi ut fra de fargene :)
Hun måtte jo få nye gardiner også.
Believe bokstavene malte jeg på nytt,
slik at fargene passet rommet :)
Og møblene på badet fikk et malingsstrøk og satt inn på rommet.
Love ble også malt på nytt.




Jeg bestilte en wall stickers fra ebay som jeg limte på veggen.


Jenta vår ble veldig fornøyd,
og det er vel det viktigste :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar