onsdag 26. mars 2014

Europall + litt maling = skohylle

Denne pallen ble tilfeldig en skohylle.
For noen år siden laget jeg en pallesofa inne hos tenåringen vår.
I vinter skulle vi pusse opp tenåringsrommet,
da hadde ikke jenta mi plass på soverommet til den lenger.
Vi satt pallen i gangen,
tenkte å bruke den etterhvert så jeg ville ikke kaste den ut.
I mangel på skohylle (har skoene i garderobeskapet),
begynte vi å sette skoene ifra oss på den.
Dette funket så godt at den fikk bli :)
Skal ikke så mye til,
en pall + litt maling = skohylle
Jeg har ikke vært så nøye når jeg har malt,
jeg liker så godt at man ser fargen fra pallen her og der.
Den blir litt rustikk slik.
Pallen har plass til mange par sko :)
Dette er mitt bidrag i nib sin juli utfordring:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar