onsdag 4. juni 2014

Bordet dekket til barnedåp!

Til min nieses dåpsdag fikk jeg pynte bordet :)
Det er jo slike ting jeg liker å gjøre <3


Jeg og min datter kom til Bodø med siste fly på fredagen.
Min søster sendte med meg serviettene,
som jeg skulle få gleden av å brette (på hotellrommet mitt).



Farmoren til min niese hadde laget mange av oppsatsene.


Lys fatet ble enkelt pyntet,
det gikk endel hjerter igjen i pyntingen.


Kakebordet med god plass til kakene :)


Brukte vinglass som telys holdere :)
Måtte jo pynte med litt bling- bling også.


Kakebordet med noen av kakene.


Jeg er svak for papir sugerør,
synes de er så dekorative.
Disse er også lilla med hjerter på,
alt er godt planlagt. 


Gavebordet:



Det ble en koselig og fin dag :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar