lørdag 30. juni 2012

Aftenbønn!

Jeg er stolt fadder til min niese Mathea <3
Da det var et år siden hun ble døpt,
ønsket jeg å gi henne noe i den anledning.
Så jeg endte opp med å male en eske jeg hadde kjøpt på hobby kunst her i Vestby.
Jeg er jo STOR fans av Sagen Vintage sine bilder og måtte jo ha med et bilde der i fra også:)


Inni er det 3 rom og der la jeg det jeg fant, i farten av ting fra dåpen hennes.
Mamma`n hennes hadde pyntet bordet med brudeslør som jeg fikk med hjem,
de tørket jeg og tok vare på samt noen servietter.
Dette danderte jeg og puttet oppi boksen.
Har en sang fra dåpen jeg også tenkte å legge oppi,
men jeg må nok lete etter den litt;)
AFTENBØNN!
Nå lukker seg mitt øye
Gud Fader i det høye
i varetekt meg ta
fra synd, fra sorg, fra fare
din engel meg bevare
som ledet har min fot i dag
AMEN!




 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar