søndag 1. juli 2012

Cupcake kurs i Ski 16 juli 2011!

I fjor sommer var jeg på cupcake kurs, det var veldig lærerikt:)
Jeg måtte ha med meg 12 cupcake,
for å pynnte.
Denne cupcakeformen med lokk, var kjekk å frakte cupcake i :)

Slik ble det ferdig resultatet:

Det er veldig moro å pynte når man bare får det til:)

Dette var vel den jeg var mest fornøyd med :)

Denne votten likte min eldste datter best :)

Denne måtte jeg bare lage siden min yngste datter heter Sol :)

Sol elsket den, spiste rubb og stubb:)

En søt liten cupcake passer godt som pynt på en cupcake...

Denne cupcaken med en veske på likte nabojenta best:)

less is more....

Perler er pent og elegant på.

Jeg pyntet med endel perler:)

Min mellomste datter likte denne best, altig kult med hjerter <3

Bokstav cupcake...

Det var veldig lærerikt kurset til Manuela ,
jeg har hatt mye glede av det jeg lærte på kurst:)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar