lørdag 12. oktober 2013

Nistemat uke 41

Jeg har fått dilla på nistepakken til 1 klasse jenta mi,
det er jo så utrolig mye morsomt man kan gjøre ut av den.
Jeg har bestilt mye morsomt både molder og cuttere
som vi gleder oss til at skal komme :)
I mens vi venter på disse, blir det jeg har hjemme brukt ;)
 
Mandag
I helgen laget vi pizza,
siden jeg liker å lage heller en for stor deig en for liten ble det mye til overs.
Så jeg laget pizzasnurrer av restene :)
Så da ble det pizzasnurr, ost, kjeks og druer (i en muffin form).
Jenta mi var STOR fornøyd med matpakken :)
 
Tirsdag
Dagens mat ble ganske enkel,
blomster brødskive med kaviar på,
Hello Kitty egg (noe Maria savnet i mandagens matpakke),
druer og (fersk) ananas på tannpirkere :)
 
Onsdag 
Her er det lompe med kremost,
skinke og gressløk i en hjerte boks,
bokstavkjeks, pizzasnurr,
blåbær og bringebær (i en muffins form).
 
Torsdag
Sukkererter, cherrytomater, Hello Kitty egg, sort oliven
og Hjerte brødskive med servelat og hjerte paprika på <3 
 
Fredag 
Bokstavkjeks, babybel ost, Hillo Kitty egg, cherrytomater,
hjerte brødskive med servelat på
og en boks med mango ved siden av.
 
Jeg er på leting etter en matboks med forskjellige rom i,
litt kjedelig å sende med 2 ulike bokser,
eller å må bruke opp cupcake formene mine på å lage rom.
Susanne Kaluza har denne fine,
som så klart er utsolgt :(
Jeg liker veldig godt Laptop Lunchbox Garden matboksen,
men 400 kr (inkledert porto) er litt dyrt :(
Jeg får lete litt til,
har fått tips om traktøren skal ha en fin (til en overlevende pris),
må vel sjekke ut det :) 
 
Her kan du se hvor jeg kjøper samt hvor mye det koster det jeg bruker for å lage nistepakken til datteren min :)
 
God helg alle sammen!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar