tirsdag 8. oktober 2013

Nistemat!

Lille snuppa mi er blitt skole jente,
og da må jo mamma legge ekstra kjærlighet i skolematen <3
Sunt og godt skal det jo være og litt morsomt ;)
Siden jeg ikke er i jobb,
så har jeg jo litt ekstra tid å bruke på nistemat.
Jeg står ikke akkurat opp kl 6 og ordner matpakkene,
men tar det på kvelden før jeg legger meg.
Siden vi hadde pasta til middag en dag laget jeg en pasta salat av restene,
litt ost, kjeks og druer fikk hun også med. 
Jeg kjøpte disse formene på clas ohlson  for ca 30 kr,
fine å stikke ut både brødskive, frukt og grønsaker.
Her er det Hello Kitty egg, blomster skive med kaviar og agurk,
og en liten cupcake form med druer og fersk ananas.
Lille snuppa mi klaget over brødmaten her en dag,
og litt senere på dagen kom endelig hello Kitty egg formen i posten.
Det var ei stolt jente som gikk med brødskive og egg på skolen dagen etter :)
 
 
Det er så mye fine både egg mold, sandwich cutter og mye mer å få tak i nå,
slike ting som gjør matpakken litt morsommere ;)
Hvis du titter etter det på ebay, så får du det til en billig penge.
Ha en fin dag, og kos deg med nistepakken:)
 
Her kan du se hvor jeg kjøper samt hvor mye det koster det jeg bruker for å lage nistepakken til datteren min :)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar