fredag 18. oktober 2013

Ukens niste: a piece of cake!

Mandag:
Brødskive med skinke, ost og gulrot på,
honningmelon(formet som blomst og små cupcake),
Babybel og Hello Kitty egg :) 
Puttet også noen bokstavkjekser i,
det eneste ordet jeg fant nok bokstaver til var Hest..
Var på lørdagen sammen med min datter på Clas Ohlson,
der kom vi over disse søte cupcake cutterne til 29kr.
Både min datter på 6 år og jeg måtte jo ha dem ;)
 
Tirsdag:
I dag ble det pasta salat, honningmelon, babybel,
kalkun korv (kuttet som stjerner og hjerter) og kjeks.
 
 
Onsdag:
I dag er det uteskole, og da blir det stekt pølser på bål,
så da er pølser, lomper, tomat ketshup, en søt liten Piggsvin (havrebolle)
og honningmelon/ananas på pinne
 
Torsdag:
Jeg hadde det litt morsomt når jeg laget denne lunsjen, et froske (rundstykke),
som rekker (skinke og oste) tunge med oliven øyne :P
og en Yoghurt.
Da jeg puttet med en skje hadde jeg ikke plass til mer i matboksen :(
 
Fredag:
Vi var på "kvelds skole" i skogen med første klassen i går (torsdag),
der vi grillet og koste oss både små og store :)
Så da stekte jeg opp pølsene som ble igjen etter turen og litt mais og oliven,
så smurte jeg på noen lomper, og hadde skinke på dem :)
Litt druer og melon (formet som hjerter og blomster) fikk hun også med,
 og et Hello Kitty egg :)
Puttet også med en rosa gaffel og et sugerør (til sjokolade melken hun får på skolen).
Det var ei jente som smilte brett når hun så maten :)
 
 
Her kan du se hvor jeg kjøper samt hvor mye det koster det jeg bruker for å lage nistepakken til datteren min :)
 
Alltid kos å legge litt kjærlighet i matpakken <3
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar