søndag 27. oktober 2013

Tips til å lage morsome nistepakker!

Dette er noe av det jeg bruker når jeg lager niste,
her kan du få tips til hvor du får kjøpt de forskjellige tingene jeg bruker.
Det hender jeg bruker de gammle pepperkake formene mine,
det er egentlig bare å bruke fantasien sin her :)
Ord som er veldig kjekke å kunne,
når du skal søke på ebay eller etsy eller andre utenlandske sider på nettet er:
Cutter, egg mold og sandwich cutter.
Denne har jeg kjøpt på Clas Ohlson,
den minste er fin å skjære ut agurk skiver etc og
den nest største bruker jeg til å skjære opp brødskiver. 
Ca 29 kr :)
Denne er også fra Clas Ohlson,
den minste er fin å skjære melon etc og
den nest største bruker jeg til å skjære opp brødskiver. 
Ca 29 kr :)
Denne egge molden har jeg kjøpt på woweffekt, kostet meg 89kr :(
Etterpå ble jeg tipset om at ebay har mange forskjellige til ca 10 kr.
Veldig enkelt å bruke :)
Inspirerende bok av Susanne Kaluza,
ta en titt på bloggen hennes og la deg bli inspirert
Sandwich cutter kjøpt på ebay  pris fra 15-30 kr.
Halloween cutter fås også på ebay
Disse grønsak og oste cutter er da veldig søte <3
Koster ca 50 kr for dette settet.
egg mold fra ebay,
koster ca 10 kr per stk.
sandwich cutter også fra ebay.
koster ca 10-20 kr.
Silikon muffins former er fine å bruke som "rom deler" i matboksen:)
Disse små flaskene fine til å ha ketchup på,
Ca 20-30 kr på ebay.
Pan egg mold ca 10 kr på ebay,
bruker til stekt egg/omelett eller pannekake.
Micky and Minnie mouse cookie cutter fra ebay ca 40 kr.
Små bokser for å ha dressing, ketchup etc i.
 

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar