fredag 1. november 2013

Nistemat: Halloween!

 
 
Jeg legger en del tid og kjærlighet i min datters niste <3
Jeg koser meg når jeg kan være litt kreativ og barnslig med skolematen.
Min datter setter virkelig pris på det jeg gjør,
og spiser mye mer en hvis det er bare brødmat.
 
 
Mandag:
Brødskive med kaviar inni (og kaviar hjerte utenpå),
gulerøtter formet som en baby, druer og hjerte egg <3
 
 
Tirsdag:
Bamse egg, bamse brødskive, bokstavkjeks og druer.
 
 
Onsdag:
En pinnsvin havrebolle, druer, Babybel ost,
stjerne egg og mango måne.
Sendte også med en serviett og et sugerør.
 
 
Torsdag (Halloween) :
Gresskar klementin, mango måne, små blekksprut pølser,
spøkelse brødskive med prim på og en liten vaskebjørn flaske med "Blod" i.
Et lite sjørøver flagg pyntet jeg matboksen med.
 
 
Fredag:
Jeg tegnet et skummelt ansikt utenpå klementinskallet,
slik at det ser ut som et lite gresskar :)
En Halloween serviett,
ett sort sugerør,
fersk ananas biter,
spøkelse pizza bit,
en flaggermus brødskive med leverpostei på
og noen bokstavkjekser fikk jenta mi med i nistepakken.
 
Her kan du se hvor jeg kjøper,
 samt hvor mye det koster det jeg bruker for å lage nistepakken til datteren min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar